26 d’agost 2007

Un mal dia el te tothom.



Avui havia de ser un dia especial, feia festa a la feina i el cap de setmana era de 4 dies.

Com sempre faig en dies com aquest, em dedico a posar una mica d'orde al meu despatx donat que durant el dies normals és impossible poder tenir-ho tot en regla.

Aquest mati m'he llevat molt d'hora quasi com cada dia, a les 6:15, i per no fer soroll a casa, encara que la "jefa" no hi era, ja que avui treballava, no volia despertar als nois.

He agafat la pila de papers que he anat acumulant durant aquests mesos i he anat al menjador a ordenar-los i classificar-los.

He estat una bona estona ja que des de l'octubre de l'any passat no ho feia, sempre dic que ho faré cada mes però és impossible arribant tan tard a casa i amb el dia a dia no ho puc fer.

Un cop ordenada la paperassa m'he dit, vaig a veure que tal la declaració de renda d'aquest any. I el cop ha estat total, he de pagar, no molta quantitat però he de pagar, després de quasi 12 anys cobrant aquesta vegada ens toca pagar.

No em molestaria pagar si fos a l'Agencia Tributaria Catalana, perquè els nostres impostos es quedessin a casa i no foren a parar al país del costat.

Pagar sempre costa però en aquest cas encara mes, perquè se'n vegin beneficiats 4 caciquets extremenys em fot bastant.

Cap problema pagarem de mala manera però ho farem.

Mes tard em truca el Jordi i diu que te una mala noticia per donar-me, he sortit agraciat amb el sorteig de les meses electorals del dia 27, un altre entrebanc i ja en van dos avui.

Espero acabar la tarda tranquil a casa, pel que pugui ser, intentaré no fer res en tota la tarda fins la nit que tornem a tenir reunió d'ERC pel tema de les municipals.

Definitivament hi ha dies que seria millor no llevar-se.

Sempre et queda el consol que hi ha gent que està pitjor que tu i que ho passa molt mes magra. Com deia aquell refrany castellà "mal de muchos, consuelo de tontos".

Sense comentaris.